قدم های کوچک گوگل برای کسب درآمد بیشتر از Google Assistant و Google Home
نوشته شده توسط : گرگ سفید

شرکت گوگل قصد دارد اقدام هاي جديدي براي کسب درآمد بيشتر از اين دو محصول خود بردارد.

شرکت گوگل هم اکنون نگراني از بابت کسب درآمد تبليغاتي از گوگل اسيستنت و گوگل هوم ندارد؛ بلکه اين کمپاني تمرکز خود را بر روي کسب سهام بيشتر بازار سئو قرار داده است. با اين وجود، اين شرکت در حال افزودن بخش تبليغات پرداختي به درون گوگل اسيستنت بر روي تلفن هاي هوشمند اندرويد است. اين شرکت همچنين شروع به کسب درآمد بيشتر از گوگل هوم کرده است.

تبليغات در نتايج دستيار

در ماه فوريه، شرکت گوگل شروع به آزمايش آگهي‌ها در نتايج در تلفن همراه کرد. در اوايل ماه آوريل، شرکت گوگل به طور رسمي تبليغات را در شرايطي که نتايج جستجوي سئو در وب وجود دارد معرفي کرد: در صورت لزوم اين نتايج ممکن است حاوي آگهي هاي موجود در جستجو باشد. تفاوت جست و جو به اين شکل اين است که در جستجوي کلي سئو نسبت به جستجوي انجام گرفته توسط دستيار صوتي تبليغات بيشتري نمايش داده مي شود.

تبليغات صوتي در قسمت يوتيوب موزيک

هفته گذشته شرکت گوگل تصميم گرفت تا به صاحبان بلندگوي هوشمند خود اجازه دسترسي به نسخه رايگان يوتيوب موزيک را ارائه دهد که اين نسخه رايگان از تبليغات پشتيباني مي کند. نسخه نهايي که بدون تبليغات ارائه مي شود ماهانه 9.99 دلار هزينه دارد.

يکي از راه هاي مقايسه اين ويژگي سئو با نسخه رايگان آمازون موزيک بر روي دستگاه هاي الکسا اين است که شرکت گوگل قصد دارد روابط سئو ي خود را با اين محصول افزايش دهد. اما، يکي ديگر از اهداف شرکت گوگل اين است که کاربران خود را تشويق کند تا نسخه پرداختي يوتيوب موزيک را تهيه کنند تا بتواند پاداش بيشتري از تبليغات خود به دست آورد. نسخه رايگان يوتيوب موزيک در حال حاضر بر روي گوگل هوم يا ساير بلندگوهاي هوشمند گوگل قابل دسترس است و مي توان در آمريکا، اروپاي غربي، ژاپن و استراليا از آن استفاده کرد.

درآمد حاصل از معاملات

شرکت گوگل پيشنهاد کرد که از طريق هزينه هاي مرتبط با معاملات سئو به وسيله گوگل هوم و گوگل اسيستنت کسب درآمد کنند. اين درآمد به طور حتم از طريق گوگل اکسپرس و سفارشات رخ داده است، اما گوگل اکسپرس در رسيدن به اين هدف با مشکلاتي روبرو شده است و به تازگي فروشگاه زنجيره‌اي بزرگ والمارت را به عنوان مشتري سئو ي خود از دست داده است. گرچه هنوز بيش از هزار خرده فروش و فروشگاه اينترنتي در سايت خود دارد.

گوگل پي يکي ديگر از راه هايي است که اين کمپاني سعي کرده است از طريق گوگل اسيستنت يا گوگل کروم و معاملات انجام گرفته در آن کسب درآمد کند. گوگل پي در حال حاضر هزينه هاي بازاريابي و سئوي خود را پرداخت نمي کند. با اين حال ممکن است اين روش در طول زمان تغيير کند.

خدمات محلي گوگل، زيرمجموعه‌اي از ليست خدمات محلي سئو ، در نياز به پاسخ افراد بر روي گوگل هوم و گوگل اسيستنت ارائه مي شود. در حال حاضر هيچ گونه تبليغاتي براي اين مجموعه نمايش داده نشده است. با اين حال، بازرگانان بايد از طريق برنامه موجود، گواهي تضمين خود را ارائه دهند يا آن را از طريق Porch يا HomeAdvisor تهيه کنند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/130/





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: